قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

  • ۰
  • ۰

قالب وردپرس مهندسی m2 :در عصر حاضر با گسترش و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از شرکت ها به راه اندازی سایت اشتیاق پیدا می کنند که بتوانند خدمات شرکتشان را معرفی نمایند، همین اشتیاق باعث می شود تا بتوانند مشتریان بیشتری نسبت به سایر رقبای خود پیدا نمایند و نسبت به آنها فعالیت ها، پروژه ها و کارهای بیشتری را انجام دهند تا  شرکت قدرتمندی در زمینه فعالیتشان بشوند . این شرکت ها می توانند شرکت های پیمانکاری یا شرکت های فنی و مهندسی، شرکت های خدماتی، شرکت های تکنیسین کامپیوتر ، فروش قطعات سخت افزاری و... باشند که این قالب وردپرس مهندسی مناسب آنهاست .(یک قالب وردپرس شرکتی کاملا حرفه ای و با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد)

[caption id="attachment_677" align="aligncenter" width="600"] قالب وردپرس مهندسی m2[/caption]

دسترسی سریع به منوها، دسترسی سریع به فرم تماس جهت ارتباط کاربر با مدیر سایت، بخش بندی اصولی سایت ، ایجاد بخشی مناسب برای معرفی خدمات و اسلایدری با اندازه های استاندارد از جمله موارد پرکاربرد این قالب وردپرس مهندسی است که بصورت حرفه ای و تخصصی و با در نظر گرفتن نیاز های مصرف کنندگان در زمینه های فوق ، پیاده سازی شده است و همین باعث شده است که این قالب ، قالبی فوق حرفه ای تلقی گردد و دیگر حرفی برای گفتن نگذارد .

حال برای اینکه با این قالب وردپرس بیشتر آشنا شویم در ادامه به توضیحات کامل آن در مورد امکانات بیشتر این پوسته وردپرس، خواهیم پرداخت .

همانطور که در بالا گفته شد قالب مهندسی وردپرس بصورت حرفه ای طراحی شده است یعنی مطابق با استانداردهای روز وب و بسته به سلیقه ی کاربران و مصرف کنندگان پیاده سازی شده است و پنل قدرتمند و فارسی این قالب می توانید به کاربر کمک کند تا براحتی قالب را مدیریت نماید . با تمام این وجود فایل های آموزشی همراه این قالب می باشد که بتوانید توسط آنها محتوا گذاری سایتتان را به سهولت هر چه تمام انجام دهید همچنین پشتیبانی آنلاین فروشگاه کیان تم با پاسخگویی سریع در خدمت شما می باشد تا در صورت داشتن هر گونه مشکل آن را حل نماید .

 

[caption id="attachment_684" align="aligncenter" width="800"] قالب مهندسی وردپرس m2[/caption]

 

 

  • ۹۶/۰۸/۲۰
  • کیان تم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی