قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید قالب وردپرس شرکتی : استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و قالب وردپرس شرکتی برای راه اندازی کسب و کار، افزایش چشم گیری داشته و توانایی این پلتفورم برای افزایش فروش و بازدید به نوعی ثابت شده است. برنامه ریزی بلند مدت برای ارائه متمایز خدمات و جذب مخاطبان در فضای مجازی، پروسه ای است که در ابتدایی ترین قدم با انتخاب و خرید قالب شرکتی انجام می‌شود. درنظر گرفتن جوانت مختلف کار و امکان سنجی انجام استراتژی های مختلف، امری است که تنها توسط متخصصین این حوزه قابل انجام می‌باشد.
فروشگاه قالب وردپرس کیان تم تجربیات و تحقیقات خود را به طور رایگان در قالب مشاوره پیش از خرید، در اختیار متقاضیان قرار داده و از این طریق کسب و کارهای مختلف می‌توانند با اطمینان بیشتری، قالب شرکتی وردپرس خود را انتخاب نمایند.

مشاوره رایگان قبل از خرید قالب وردپرس شرکتی : 09120248112

هدف از خرید قالب شرکتی

مجموعه های شرکتی و کسب و کارهایی که قصد ورود به فضای مجازی را دارند؛ عمدتا اهداف بلند مدت تجاری را در برنامه داشته و در انتها افزایش فروش و ارائه خدمات را پی ریزی می‌کنند. سیستم وردپرس که به گفته گوگل آسان ترین سیستم مدیریت محتوا برای بررسی توسط موتورهای جستجوگر است، از تمامی جهات قابلیت های رقابتی بسیاری داشته و استفاده از تمام ظرفیت های این سیستم برای افزایش مخاطب، با بهره گیری از قالب های شرکتی امکان پذیر است.
قالب های شرکتی تطابق کاملی با شاخصه های موثر در سئو داشته و از تمامی جهات برای رقابت در جستجوکلمات و جذب مخاطب طراحی شده است. گرچه کیفیت و کارایی این قالب ها بسیتگی به نوع طراحی آن دارد، ولیکن این قالب ها نسبت به قالب معمولی وردپرس از ظرفیت های بیشتری برخوردار است.

پیش از خرید قالب وردپرس لازم است ....

تصمیم گیری های پیش از خرید قالب وردپرس تنها به مولفه‌های ظاهری و فنی آن محدود نشده و لازم است تمامی ارکان مربوط به کسب و کارتان بررسی شود. این موارد شامل :
نیاز به بلاگ: معمولا شروع کسب و کارهای مجازی با انتشار محتوای اعم از متنی،تصویری، ویدئویی برای افزایش بازدید کننده بوده و لازم است پیش از خرید قالب امکانات موجود را بررسی نمایید.
ابزار بازاریابی: ابزار بازاریابی در قالب های شرکتی باید با استراتژی مدیریتی همسو باشد. برای مثال درصورتی که درنظر دارید بازاریابی ایمیلی انجام دهید، قابلیت ثبت ایمیل در خبرنامه باید بررسی شود.
فیلدهای ارتباطی: برای کسب کارهایی با رقابت بالا لازم است فیلدهای ارتباطی به طور موثری تعبیه شوند. این امکان با جذب و یا از دست رفتن مشتری مربوط می شود و ازاهمیت ویژه ای برخودار است.
قابلیت‌های شخصی سازی: این ویژگی در قالب‌های حرفه ای با امکانات متعددی همراه می‌شود. برای مثال قابلیت تغییر و جابجایی باکس ها و علائم صفحات داخلی و همچنین تغیر رنگ، نمونه ای از این موارد می‌باشد که در یک قالب وردپرس حرفه ای امکان پذیر است

[caption id="attachment_931" align="aligncenter" width="500"]مشاوره رایگان قبل از خرید قالب وردپرس شرکتی مشاوره رایگان قبل از خرید قالب وردپرس شرکتی[/caption]

 

مشاوره رایگان قبل از خرید قالب وردپرس شرکتی : 09120248112

  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

خرید قالب سایت شرکتی : یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران شرکت های که قصد راه اندازی سایت شرکتی را دارند، تهیه قالب وردپرس شرکتی مناسب و حرفه‌ای است. طبیعتا شناخت موارد ضروری تاثیر گذار بر روند برند سازی مجازی و همچنین بازار هدف، از ملزومات این پروسه میان مدت است. شاید بتوان گفت مرز بین شکست و موفقیت در این بازار رقابتی بسیار باریک تر شده و عملا هر تصمیم اشتباه در این پروسه می تواند زمینه پیشی گرفتن رقبایتان را فراهم سازد. انتخاب قالب وردپرس مناسب و حرفه ای از جهات گوناگونی با اهمیت بوده و تنها به رقابت در موتورهای جستجوگر و جذب مخاطب محدود نمی‌شود. در این مقاله بهترین و سریع ترین راه خرید قالب سایت شرکتی را معرفی خواهیم کرد.

جهت خرید قالب سایت شرکتی به لینک زیر مراجعه کنید

قالب وردپرس شرکتی

خرید قالب سایت شرکتی را از کجا آغاز کنیم؟

برای خرید قالب شرکتی در قدم اول لازم است اهداف و نیاز خود را مشخص کرده سپس با توجه به بودجه ای که دارید قالب متناسب را انتخاب نمایید. قالب های اختصاصی شرکتی که طراح با توجه به نیاز و موارد درخواستی شما طراحی می‌کند به مراتب از قالب های آماده گران تر بوده و این مسئله را باید مدنظر داشته باشید. البته قالب های آماده کیان تم که از صفر تا صد توسط طراح ساخته شده اند، کیفیت و کارایی فوق العاده ای داشته و اختصاصی نبودن آن به معنای عدم کارایی آن نیست. برای خرید پوسته وردپرس از کیان تم موارد زیر را در نظر داشته و در صورت هرگونه ابهام یا سوال با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.
1- تعیین اهداف و نیاز خود از قالبوردپرس شرکتی
2- تعیین قالب وردپرس اختصاصی یا قالب وردپرس آماده
3- بررسی قالب های طراحی شده در هر حوزه کاری
4- تماس با کیان تم
به همین راحتی تنها در 4 قدم قالب مورد نیاز خود را انتخاب کرده و باقی مراحل را به تیم کیان تم واگذار نمایید. البته برای اطمینان از خرید می توانید از تیم مشاوره رایگان کیان تم نیز بهره برده و خرید بدون ابهامی را به انجام برسانید.

پشتیبانی دائمی و راه اندازی رایگان

برای همکاری با کیان تم تنها کافیست قالب وردپرس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نموده و باقی مراحل را بدون هیچ نگرانی به تیم کیان تم بسپارید. مرحله نصب و راه اندازی کاملا به عهده ما بوده و هیچ هزینه ای برای این مورد پرداخت نخواهید کرد. در صورت بروز هرگونه اشکال یا ابهام، تیم پشتیبانی ما در خدمت شما بوده و همچنین فایل آموزشی نیز به شما تقدیم خواهد شد. هدف اصلی کیان تم شکل گیری یک همکاری رضایت بخش و بلند مدت بوده و تمام تلاش خود را برای پیشرفت هر چه بیشتر برند مجازی شما، به کار خواهیم گرفت.

[caption id="attachment_895" align="aligncenter" width="464"] خرید قالب سایت شرکتی[/caption]
  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما : امروزه بازار بلقوه وسیع و امکان ایجاد یک کسب و کار پرسود در فضای مجازی بر هیچ کس پوشیده نیست و از ملزومات اصلی راه اندازی هر کسب و کاری، ایجاد یک وب سایت کارآمد و مناسب است. از دید مدیران موفق، تمایز و کیفیت دو مولفه اساسی برای طرح ریزی یک راه ارتباطی موثر در فضای مجازی بوده و برای جذب بهتر مخاطبان لازم است، دید اختصاصی و رویکردی دقیق و موشکافانه به نیاز بازار هدف شکل بگیرد.
امکانات سیستم مدیریت محتوای وردپرس و قابلیت های فراوانی که در اختیار کاربران قرار می دهد، انتخابی بی نظیر را برای مجموعه های شرکتی فراهم ساخته است. قالب  شرکتی وردپرس نیز با ظاهری سازمانی و منحصر به فرد برای اداره کسب و کارهای مجازی، بستره ای مناسب را ایجاد کرده است.

قالب وردپرس شرکتی چه امکاناتی در اختیار کاربر قرار می دهد؟

قالب های شرکتی در واقع نمونه سازمانی شده قالب های معمولی بوده که با هدف جذب مخاطبان و عرضه محصول یا خدمات طراحی شده اند. این قالب ها امکاناتی از قبیل:
نمایش موثر فیلد کاری: قالب شرکتی این امکان را در اختیار مجموعه شما می گذارد که برند خود را با جلوه مناسب تری به نمایش دربیاورید.
امکان فروش مستقیم: قابلیت هایی نظیر دریاقت نماد اعتماد و افزونه درگاه بانکی در قالب های شرکتی به طور موثرتری اجرا می شوند.
رقابت در موتورهای جستجوگر: با کمک پوسته های شرکتی شانس بیشتری برای رقابت در موتورهای جستجوگر و دریافت جایگاه صفحه اول در کلمه کلیدی مورد نظرتان خواهید داشت.
اعتماد سازی و ارتباط مناسب با مخاطب: قالب های شرکتی با جلوه سازمانی و منحصر به فرد خود، مخاطب را با محیط کسب و کار شما آشنا ساخته و زمینه تعامل و اعتماد را ایجاد می کنند.
انتشار محتوای باارزش: با استفاده از قالب های شرکتی می توانید محتوای متنی و دیگر انواع محتوای خود را با پتانسیل بیشتر خوانده شدن و جلب رضایت مخاطبان منتشر نمایید.

کیان تم و طرح قالب اختصاصی شرکتی با توجه به کسب و کار شما
مجموعه طراحی قالب وردپرس کیان تم با بهره گیری از مهندسان حرفه ای و خلاق، طرح جامعی برای پیشرفت کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی را در اختیار مجموعه های متقاضی قرار داده است. قالب های اختصاصی شرکتی کیان تم با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و کارایی فوق العاده ، آمادگی کامل برای رقابت در فضای مجازی را داشته و به خوبی می تواند نیازهای شرکتی شمارا پوشش دهد. کلیه قالب ها پیش از طراحی به طور کامل تحقیق و بررسی شده و بینش دقیقی از نیاز مخاطب و کاربران در تعبیه امکانات قالب در نظر گرفته شده است.

اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما

[caption id="attachment_855" align="aligncenter" width="584"]اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما اهمیت ساخت سایت شرکتی در کسب و کار شما[/caption]
  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

سرعت لود در سایت های وردپرسی : طبق تحقیقات انجام شده، اولین و ابتدایی ترین ویژگی که بازدید کنندگان سایت به آن توجه دارند، سرعت لود و بارگزاری صفحه است. این مولفه مهم نه تنها بر رضایت کاربران، بلکه بر سئوی سایت نیز اثر گذار بوده و یکی از نکات کلیدی برای رقابت در موتورهای جستجوگر محسوب می شود. این دیدگاه که سرعت اینترنت رو به افزایش بوده و میتوان سرعت سایت را فدای ویژگی های دیگر کرد، تفکر صحیحی نبوده چراکه با گذشت زمان و افزایش سرعت اینترنت، توقع کاربران نیز افزایش یافته و مخاطبان شما کندی سرعت را با مقایسه با دیگر سایت ها درمیابند. در این مقاله به بررسی نکاتی که می تواند سرعت سایت وردپرسی شما را افزایش دهد میپردازیم. با ما همراه باشید ...
استفاده از تصاویر بهینه سازی شده
اگر از کابران سایت و وردپرس باشید، حتما با واژه بهینه کاملا آشنایی دارید. هرچند که زیبایی و جلوه خوش نقش سایت از اهمیت ویژه ای برخودار است و تاثیر مستقیمی بر مخاطبان میگذارد، اما این موضوع توجیه مناسبی برای استفاده از عکس های بزرگ و با رزوریشن بالا نیست. اما می توانید با کم کردن حجم و کیفیت نسبی عکس و به نوعی بهینه کردن آن، سرعت و جلوه زیبا را باهم ایجاد نمایید. برای این کار لازم است با فرمت های زیر آشنایی داشته باشید.
JPG: یکی از بهترین فرمت های عکس برای بارگزاری در سایت وردپرس این فرمت است که قابلیت تغیر حجم و کیفیت غیرمحسوس را دارد. برای عکس های داخلی و پست های سایت، از این فرمت با حجم مناسب استفاده نمایید.
PNG : این فرمت که از جذابیت های منحصر به فردی برخوردار است، معمولا نسبت به فرمت قبلی حجم و کیفیت بالاتری داشته و خاصیت alpha channel را دارا می باشد. تصاویر این فرمت معمولا زمینه شفاف تری دارند و برای استفاده در عکس پست با حجم کم، مناسب خواهند بود.
GIF: این فرمت که احتمالا در تلگرام و شبکه های اجتماعی نیز با آن روبرو شده اید، به نوعی تصاویر گرافیکی ثابت یا متحرک است. این فرمت برای سایت سنگین بوده و استفاده زیاد آن توصیه نمی شود.
SVG: این فرمت به طور کلی برای آیکون و لوگو انتخاب خوبی بوده و در صورت نیاز به یک تصویر وکتور، می توانید از این فرمت استفاده نمایید.
دقت بالا در کد نویسی قالب
در کدنویسی قالب وردپرس باید نهایت دقت به کار گرفته شود و از افزونه و کدهای آماده تا حد امکان استفاده نکنید. همچنین می توانید از CSS برای بارگذاری تصاویر پس زمینه استفاده نمایید.
استفاده از ویدئو تا حد امکان محدود شود
در برخی از سایت های وردپرسی برای نمایش جلوه شرکتی از ویدئو در صفحه اول استفاده میشود که تاثیر بسیار زیادی بر کم شدن سرعت لود دارد. همچنین برای استفاده از ویدئو در مطالب سایت، تا حد امکان این ویدئو هارا کم حجم و کوتاه نمایید.
فشرده سازی کلی سایت
فشرده یا بهینه سازی سایت از مواردی است که توسط افزونه های مختلفی قابل انجام است. فایل های CSS و JavaScript، تصاویر و ویدیوها و کل سایت را با استفاده از ابزاری مانند GZIP می توانید فشرده سازی نمایید.

نکاتی در مورد سرعت لود در سایت های وردپرسی
طبیعتا خرید قالب وردپرس مناسب، بیشتر موارد بالا و مولفه های مهم در سرعت را پوشش داده و لازم است در انتخاب طراح قالب وردپرس خود نهایت دقت را داشته باشید. کیان تم با طراحی قالب های بهینه و کاملا ایرانی(قالب وردپرس ایرانی) به شما تضمین یک قالب وردپرس حرفه ای و استاندارد  را می دهد.

 

[caption id="attachment_790" align="aligncenter" width="600"]سرعت لود در سایت های وردپرسی سرعت لود در سایت های وردپرسی[/caption]

سرعت لود در سایت های وردپرسی

  • کیان تم