قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

  • ۰
  • ۰

طراحی قالب وردپرس شرکتی : وجه تمایز طراحی قالب وردپرس شرکتی با دیگر انواع قالب ها در واقع ساختار خاص این گونه پوسته ها و در نظر گرفتن هویت سازمانی برند است. به این منظور طراحی این گونه پوسته ها لازم است علاوه بر دانش فنی، اطلاعات بازاریابی و برند سازی را نیز به طور کامل در نظر بگیریم.
به طور معمول اصلی ترین مولفه یک قالب وردپرس شرکتی ، شکل ظاهری قالب می باشد که تشخیص حرفه ای بودن آن نیازی به داشتن دانش تخصصی ندارد. با کمی تامل در نظرات کاربران و تحلیل بازخوردهای بازدید کنندگان می توانید سنجش دقیقی از کارآمدی ظاهر قالب خود به دست آورید. تیم حرفه ای کیان تم نیز اصول و مبنای اصلی طراحی قالب های شرکتی را نظرات کاربران و همچنین بر اساس میزان محبوبیت قالب های موجود قرار داده است.

[caption id="attachment_719" align="aligncenter" width="540"]طراحی قالب وردپرس شرکتی طراحی قالب وردپرس شرکتی[/caption]

تاثیر مستقیم قالب وب سایت بر برند و هویت مجازی
تا چه میزان به سرمایه گذاری در فضای مجازی اهمیت می دهید؟ برند سازی و هویت مجازی مجموعه خود را چه حدی گسترش داده اید؟
با کمی تامل و بررسی بر روی فعالیت های مجموعه های مختلف در فضای مجازی ، حتما به این نکته خواهید رسید که هویت و فعالیت مجازی مجموعه تا چه میزان با اهمیت و ضروری است. بر این اساس سازماندهی یک پایگاه اطلاع رسانی مناسب و تعامل صحیح با مخاطبان نیاز به یک وب سایت کارآمد و موثر دارد. شروع این پروسه باارزش و سود آور میتواند با انتخاب صحیح قالب وب سایت انجام شود. در واقع تنها مولفه ای که مخاطبان را بدون هیچ گونه دسته بندی و به طور جامع تحت تاثیر قرار میدهد ، پوسته ی سایت شما خواهد بود.

طراحی پوسته وردپرس شرکتی مطابق سلیقه مدیران
مدیران موفق با هدف ایجاد تمایز و به نوعی تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان و بازار هدف ، بیش از هر چیز شناسه کاری و سازماندهی حرفه ای مجموعه را به نمایش می گذارند. تیم طراحی کیان تم به خوبی می داند که مدیران چه شاخصه هایی را برای این منظور در نظر دارند و به این ترتیب شکل دهی یک خط فکری هماهنگ و مشترک با مجموعه شما، به راحتی و بدون معطلی انجام می گیرد. این مزیت کیان تم در سرعت و کیفیت انجام کار بسیار موثر خواهد بود.

طراحی قالب شرکتی وردپرس با هدف پیشی گرفتن از رقبا
با وجود فضای رقابتی در فضای مجازی ، گزینه های متعددی برای رقابت اصولی و حرفه ای وجود دارد که باید به آن توجه شود. در خصوص وب سایت ، اولین حرکت موثر می تواند انتخاب یک قالب شرکتی مناسب باشد. در واقع ویژگی رقابتی از اصلی ترین اهداف کیان تم برای طراحی این گونه قالب ها بوده که منجر به تعریف استاندارد های دقیق و کارامدتری نسبت به موارد موجود شده است. این استاندارد ها علاوه بر سرعت لود ، ریسپانسیو بودن ، سئو و کدبندی ، شکل ظاهری و ... موارد حرفه ای تری را شامل می شود که حاصل تجربه و تحقیقات کیان تم در طی این سال ها بوده است.

سخن پایانی
مدیران ، همکاران و خریدار عزیز: فروش و سود بیشتر و همچنین رضایت کامل شما نه تنها از اهداف مجموعه کیان تم بوده بلکه نوعی سرمایه گذاری مجموعه ما محسوب می شود. ما به خوبی می دانیم که شکل گیری یک همکاری بلند مدت نه تنها موجب افزایش اعتبار و سود، بلکه زمینه گسترش هرچه بیشتر دامنه فعالیت خواهد شد. همراهی مناسب و رضایت بخش از وظایف کیان تم بوده و امیدواریم تحقق این امر با یاری خداوند، مستمر و همیشگی باقی بماند.

جهت مشاوره طراحی قالب وردپرس و طراحی پوسته وردپرس با ما تماس بگیرید
05138846027

09120248112

  • ۹۶/۱۰/۱۳
  • کیان تم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی