قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نیاز شرکت ها به قالب وردپرس : با افزایش محبوبیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس و تخصصی شدن حوزه های استفاده از این سیستم، استفاده از قالب های تخصصی وردپرس به امری رایج و کاربردی تبدیل شده است. شرکت هایی که قصد سرمایه گذاری در فضای مجازی را دارند به منظور بهبود روند این فعالیت و سرعت بخشیدن به آن، از قالب شرکتی وردپرس استفاده می کنند. در واقع نیاز شرکت ها به قالب وردپرس از زوایای مختلفی قابل بررسی هست که می توان به بهبود رضایت بازدید کننده و افزایش دسترسی و امکانات کاربر اشاره کرد. در این مقاله به بررسی امکاناتی که یک پوسته شرکتی به شما می دهد پرداخته و همچنین مزیت های این نوع قالب را نسبت به دیگر موارد بررسی خواهیم کرد. امیدواریم با آگاهی کامل و اطلاعات دقیق تری بتوانید قالب مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.
چرا قالب وردپرس شرکتی ؟
در دسته بندی تخصصی قالب های وردپرسی ، قالب وردپرس شرکتی به قالبی گفته می شود که امکانات مورد نیاز یک مجموعه برای ارتباط صحیح و کارامد با بازار هدف را تامین کند. طبیعتا موارد متعددی می تواند در شکل گیری این ارتباط دخیل باشد ولیکن به طور کلی مولفه های شناخته شده و ثابتی در این راستا نقش آفرینی می کند. این شاخصه ها را در دو مورد کلی در ادامه بیان خواهیم کرد.

امکاناتی که قالب شرکتی وردپرس در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد
دسترسی آسان : این مورد این امکان را به مخاطب میدهد که به راحتی به آن چه که می خواهد دست یابد. برای مثال درگاه ارتباط با ما یا قسمت درباره ما از مواردی است که بازدید کننده در پی آن خواهد بود و لازم است که این موارد در جایگاهی مشخص و در دسترس مشاهده شود. همچنین فیلد خدمات ما یا مقالات نیز در قالب های شرکتی در موقعیتی مناسب قرار گرفته تا به جذب مخاطب و شکل گیری مشتری منتج شود.
سرعت بالا و ریسپانسیو : این دو ویژگی رقابتی و ضروری می تواند باعث جذب یا از دست رفتن مشتری شود. سرعت لود بالا که در قالب های شرکتی بیش از قالب های دیگر باید در نظر گرفته شود ، مهم ترین عامل برای جلب رضایت کاربران می باشد. همچنین قابلیت نمایش در انواع دستگاه ها اعم از کامپیوتر ، تبلت و گوشی های همراه که در اصطلاح تخصصی با عنوان ریسپانسیو بودن مطرح می شود ، از دیگر موارد با اهمیت پوسته شرکتی به شمار می رود.

امکاناتی که قالب وردپرس شرکتی در اختیار مجموعه قرار می دهد
قابلیت تنظیمات و پیکربندی: در قالب های شرکتی ادمین دسترسی و امکانات وسیع تری را به منظور اعمال تنظیمات دلخواه در اختیار دارد. در واقع در طراحی قالب های شرکتی این نیاز که مجموعه بتواند بخشی از وب سایت را شخصی سازی کند و به ایجاد تمایز با رقبا بپردازد به طور کامل در نظر گرفته شده است.
ایجاد درگاه های ارتباطی متعدد: پوسته های شرکتی این امکان را به شما می دهد که علاوه بر ارتباط مستقیم ، به ارتباط با مخاطب از طریق شبکه های اجتماعی نیز بپردازید و عملا بازاریابی شبکه های اجتماعی را نیز از طریق سایت انجام دهید. همچنین قابلیت های نظیر فرم ارتباط با ما یا فیلد قرار گیری مقالات نیز از نمونه هایی است که از اهمیت ویژه ای برخودار می باشد.

کلام پایانی ...
طبیعتا مزیت و امکانات پوسته های شرکتی به موارد بالا محدود نشده و در مقالات بعدی بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. تیم طراحی قالب وردپرس کیان تم تحقیقات وسیعی در این حوزه به انجام رسانده و سعی بر این داشته تا با نگاه دقیق و موشکافانه به این فعالیت بپردازد. تمامی قالب های مجموعه کیان تم با رعایت استاندارد های فنی در سطح بین المللی و مطابق با نیاز کاربران طراحی شده و جلب رضایت شما عزیزان از مهم ترین اهداف ما می باشد.

[caption id="attachment_708" align="aligncenter" width="700"]نیاز شرکت ها به قالب وردپرس نیاز شرکت ها به قالب وردپرس[/caption]
  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

قالب تشریفات وردپرس t2 : همانطور که می دانید به وسیله وب سایتی مناسب به راحتی می توانید با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و محصولات یا خدمات خود را نمایش دهید. اما نکته مهم این است که چگونه از طریق این روزنه ارتباطی ، سطح فعالیت و به نوعی کیفیت فعالیت خود را نشان داده و در انتها به جذب مشتری بپردازیم. در قدم اول لازم است که پوسته وردپرس مناسبی برای وب سایت خود انتخاب کرده که نمایانگر هویت و فعالیت مجموعه شما باشد.  قالب تشریفات وردپرس t2 همانطور که ملاحظه می فرمایید ، قالبی مناسب برای مجموعه های تشریفاتی و خدماتی می باشد.. در ادامه به بررسی ویژگی های این قالب حرفه ای وردپرس می پردازیم.

قالب تشریفات وردپرس t2

قالب سایت تشریفاتی

طراحی مدرن و جذاب

سبک کلی این قالب وردپرس تشریفاتی طوری می باشد که در نگاه اول ، فضای شیک و امروزی یک کسب کار تشریفاتی را به مخاطب نشان دهد. با وجود اسلایدر مناسب و استاندارد این پوسته تشریفاتی میتوانید ، عکس های فعالیت خود را نشان داده و همچنین شعار سازمانی خود را به نمایش بگذارید. قرار گیری لوگو و نماد تجاری مجموعه در زمینه ای سفید و شماره تماس شما در فضایی روشن ، کاملا مخاطب را آگاه خواهد کرد. در قسمت های پایین تر فیلد خدمات به همراه قسمت توضیحات و دیگر امکانات کاربردی وجود دارند که همگی از ملزومات یک قالب مناسب تشریفاتی می باشند.در دسترس بودن شماره تماس ها و ادرس و پکیج ها و نمونه کار ها و قرار گیری هر یک در محل مناسب نیز بسی قابل تامل است.

سرعت لود بسیار بالا و ریسپانسیو

فضای رقبتی کسب و کار و معیار های سئو و دیگر موارد ایجاب می کند که وب سایت شما کاملا مطابق میل و سلیقه کاربران باشد. یکی از مهم ترین شاخصه های یک وب سایت حرفه ای ، بدون شک سرعت لود و بارگذاری بدون معطلی آن است. قالب تشریفاتی T2 با طراحی استاندارد و بهینه سازی دقیق ، سرعت لود بسیار بالایی دارد. این ویژگی باعث می شود مشتریان بلقوه شما رضایت کامل را در اولین ارتباط دریافت کنند و همچنین می تواند در رتبه بندی شما در گوکل و دیگر موتورهای جستجو گر تاثیر بسزایی داشته باشد.
قابلیت نمایش سایت در انواع دستگاه ها اعم از گوشی ، کامپیوتر و تبلت از ویژگی های بسیار مهم این قالب می باشد که بدون شک از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سئوی رقابتی و کد نویسی بهینه

ویژگی رقابتی بودن وب سایت و از طرفی قابلیت های مهم آن برای سئو، از دید مدیران دور نمانده و مجموعه های موفق به خوبی می دانند که سئوی یک وب سایت تا چه میزان می تواند سود آور باشد. پوسته تشریفاتی T2، از نظر ویژگی های مهم برای موتورهای جستجو گر، کاملا حرفه ای طراحی شده است. قابلیت رقابت بی نظیر این قالب در سئو و به همراه شاخصه های کاربر پسند آن ، در امر رقابت شما با مجموعه های دیگر، میتواند عملکردی بی نظیر از خود نشان دهد.

پنل تنظیمات حرفه ای با امکانات بسیار

شاید یکی از مشکلاتی که اکثرا مجموعه های نوپا در مواجهه با راه اندازی سایت با آن روبرو هستند ، عدم امکانات کافی در پنل کاربری و وجود محدودیت های بسیار برای اعمال طرح های مختلف باشد. خوشبختانه قالب تشریفاتی تی 2 طوری طراحی شده که پنل آن کلیه امکانات مورد نیاز ادمین را فراهم سازد. به این ترتیب بدون سردرگمی و به راحتی قادر خواهید بود تنظیمات دلخواهتان را اعمال کرده و طرح هایتان را پیاده سازی نمایید.
از دیگر ویژگی های این پوسته تشریفاتی ، امکان تغیر بخش های مختلف مطابق سلیقه شما می باشد. قابلیت تغیر رنگ ، تغیر مکان باکس و .... این امکان را به شما می دهد که در دوره های زمانی مختلف ، جلوه ای جدید از وب سایت خود را به نمایش بگذارید. وجود آیکون های شبکه های اجتماعی و فیلد درگاه های ارتباطی ، ارتباط نزدیک تر شما با مخاطبان را امکان پذیر ساخته و طرح ریزی شما برای بازاریابی شبکه های اجتماعی، از این طریق می تواند شکل بگیرد.

پشتیبانی دائمی و بی نظیر

وضیفه شناسی و احساس مسئولیت در کار یم اولویت مهم بوده ، همواره از اهداف اصلی کیان تم بوده و خوشبختانه تا به حال  توانسته ایم رضایت مشتریان را در جلب نماییم.این قالب وردپرس تشریفات نیز شامل خدمات ویژه ای بوده و ما پاسخگوی مشکلات آن هستیم

سخن پایانی

این قالب وردپرس در واقع یک پوسته وردرس کاملا داینامیک بوده و شما برای انواع سایت های شرکتی و کسب و کار ها میتوانید از آن استفاده کنید اما در دمو با محتوای یک پوسته وردپرس خدمات مجالس آماده سازی شده اما میتوان برای قالب وردپرس تالار , قالب وردپرس باغ تالار , قالب تالار عروسی ودرپرس و قالب خدمات مجالس وردپرس و نیز برای قالب وردرس اتلیه هم از آن استفاده کرد.

[caption id="attachment_602" align="aligncenter" width="800"]قالب تشریفات وردپرس t2 قالب تشریفات وردپرس t2[/caption]
  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

امروز میخواهیم به شما در رابطه با سئو در قالب وردپرس و سئو در سایت وردپرسی توضیحاتی دهیم و شما را با مبحث سئو به طور کامل آشنا سازیم و بگوییم که چرا افرادی که به نتایج اول گوگل فکر میکنند اولین انتخابشان قالب وردپرس باید باشد در ادامه توضیحاتی در رابطه با سئو وردپرس و سئو در قالب وردپرس و بهینه سازی قالب وردپرس به شما خواهیم گفت.

سئو seo

مخفف Search Engine Optimization است و بهینه سازی موتور جستجو معنا میشود و به عبارت ساده تر میتوان گفت هر تکنیکی که باعث شود سایت شما در موتور جستجوگر رتبه بالایی به دست آورد.

سئو از روش های مختلفی قابل اجرا است و همچنین بیش از 200 فاکتور وجود دارد که در سئو اهمیت داشته و باید رعایت شود که به دو بخش سئو درون صفحه و سئو بیرون صفحه تقسیم میشود.

سئو در قالب وردپرس

اگر برای راه اندازی سایت سیستم مدیریت محتوای وردپرس را انتخاب کرده اید و میخواهید راه اندازی سایت با قالب وردپرس انجام دهید و سئو از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است و میخواهید که پس از راه اندازی سایت در نتایج اول گوگل قرار گیرید بهتر است یک قالب وردپرس بهینه داشته باشید. طراح قالب وردپرس باید در زمان طراحی قالب وردرس به نکات مهمی که مرتبط با استانداردهای موتورهای جستجوگر است دقت داشته باشد. اکثر افراد که آشنایی اندکی با وردپرس دارند همیشه به این نکته دقت میکنند و همیشه مد نظر دارند که سئو در قالب وردپرس بسیار با اهمیت است و باید یک قالب وردپرس کاملا بهینه خریداری کنند تا بتوانند به نتیجه عالی در گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر برسند.

وردپرس بهترین انتخاب برای افرادی است که به سئو اهمیت میدهند و میخواهند به راحتی سایت خود را به نتایج اول گوگل برسانند.

بهترین سیستم سایت ساز حال حاضر وردپرس است دلایل آن را در مقاله بهترین سیستم مدیریت محتوا مطالعه کنید.

کیان تم نیز در این راستا تمام محصولات خود را کاملا بهینه سازی کرده و به شکلی که سئو در قالب وردپرس به صورت 100 درصد رعایت شود و مشتریان کیان تم یک قالب وردپرس با سئو بالا را خریداری کنند.

شما با خیال راحت میتوانید به دیگر موارد مربوط به سئو بپردازید و از نظر قالب ما تمام موارد مربوط به سئو در طراحی قالب وردپرس را تمام و کمال رعایت کرده ایم.

اگر بخواهیم به صورت تیتروار و خلاصه بگوییم سئو در قالب وردپرس به چه صورت انجام میپذیرد باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بررسی خطاهای سایت و کدهای HTMLتحلیل آن ها
  • ساختار و معماری قالب وردپرس
  • بهبود کدهای خروجی و افزایش سرعت سایت
  • بهینه سازی و بررسی سایز تصاویر
  • بررسی تگ ها heading

 

[caption id="attachment_466" align="aligncenter" width="600"]سئو در قالب وردپرس سئو در قالب وردپرس[/caption]

 

جهت خرید قالب وردپرس بهینه سازی شده (قالب وردپرس بهینه) به صفحه اصلی کیان تم مراجعه کنید.

  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

فروشگاه قالب وردپرس کیان تم با هدف ارائه بهترین محصولات و بهترین قالب های وردپرسی راه اندازی شد و با توجه به اینکه هدف ما ارائه قالب وردپرس شرکتی برای کسب و کارها می باشد و برای افزایش کیفیت محصولات فروشگاه قالب وردپرس کیان تم تمام محصولات کاملا ایرانی بوده و متناسب با کسب و کار های ایرانی طراحی شده و در فروشگاه قالب وردپرس درج شده است.

با توجه به استقبال مدیران شرکت ها و کسب و کارها از قالب های کاملا تخصصی و ایرانی کیان تم اقدام به افزایش محصولات فروشگاه قالب وردپرس گرفته شد و تا کنون حدود 200 قالب برای انواع کسب و کارها آماده شده و بر روی فروشگاه قالب وردپرس کیان تم می باشد و بدون شک شما میتوانید برای هر نوع کسب و کار یک قالب وردپرس بیابید و با کمک همکاران ما پس از خرید قالب وردپرس به راحتی اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را بر روی آن درج کنید.

ما همه روزه در حال برنامه ریزی جهت ارتقاء فروشگاه هستیم و تلاش میکنیم قالب هایی که شما عزیزان به دنبال آن هستید را طراحی و برای فروش ارائه دهیم. قالب هایی که دارای سرعت لود بالا، سئو بالا، کیفیت کد نویسی بالا و مهم تر از همه خدمات پشتیبانی مناسب می باشند.

یکی از برترین های فروشگاه قالب وردپرس موجود در ایران کیان تم است و دلیل برتری آن این است که طراحی تمام پوسته ها توسط بخش طراحی قالب وردپرس کیان تم انجام شده و کیفیت محصولات در یک سطح میباشد و کیفیت محصولات بسیار بالا بوده!! و نکته قابل توجه دیگر اینکه هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان بوده و مشتریان نیز از یک فروشگاه قالب وردپرس در مرحله اول کیفیت و پشتیبانی را میخواهند ما به هیچ وجه محصول و قالب وردپرس مربوط به افراد و یا سایت های دیگر و طراحان دیگر را در فروشگاه قالب وردپرس درج نکرده ایم و نخواهیم کرد زیرا جلب رضایت مشتری و اعتماد مشتریان بالاترین سرمایه ما می باشد.

از دیگر نکات قابل توجه فروشگاه قالب وردپرس کیان تم این است که در طراحی ها به این نکته توجه ویژه ای شده است که افرادی که تا کنون با وردپرس کار نکرده اند و اطلاعات اندکی در مورد قالب وردپرس و پوسته وردپرس و در کل راه اندازی سایت با وردپرس دارند، بدون داشتن تجربه مدیریت سایت و مدیریت قالب وردپرس بتوانند قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب وردپرس ما خریداری و مدیریت کنند و در کنار این موضوع باز هم فایل ها و مقالات آموزشی برای مدیریت قالب وردپرس آماده شده است.

در همان ابتدای کار جهت رفاه حال مشتریان و برطرف نمودن ابهامات مربوط به راه اندازی و هاست و دامنه و اتصال این موارد به یکدیگر و... ما در فروشگاه قالب وردپرس خود اقدام به  ارائه هاست و دامنه نمودیم و در جهت کمک به افرادی که اطلاعاتی در مورد راه اندازی سایت نداشته اند توانستیم گام های موفقی را برداریم به نحوی که در مدت زمان بسیار کوتاه یک سایت را که شامل هاست و دامنه و قالب وردپرس اطلاعات اولیه و... بوده را راه اندازی می کنیم و به مشتریان تحویل می دهیم.

فروشگاه قالب وردپرس

آدرس بزرگترین

فروشگاه قالب وردپرس شرکتی

https://kiantheme.com

  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

سیستم های سایت ساز بسیار حرفه ای در دنیا وجود دارد که به صورت رایگان و غیر رایگان اقدام به ایجاد سایت برای کاربران می کنند که هر یک قابلیت های متفاوتی دارد. تشخیص بهترین سیستم سایت ساز کمی دشوار است زیرا بهترین سیستم بستگی به کاربرد شما و نیاز های شما دارد، عدم پرداخت هزینه برای ایجاد سایت و برخی کیفیت بالا، برخی زیبایی، کیفیت کد نویسی، بروز بودن، سئو بالا، گرافیک اختصاصی و.... فقط چند مورد از نیاز های کاربران می باشد که متاسفانه نمی توان یک سیستم سایت ساز را معرفی کرد که از همه نظر کامل باشد اما تا حدودی میتوان بهترین سیستم سایت ساز را که اکثر نیاز ها را براورده میکند معرفی کرد.

سیستم سایت ساز وردپرس

وردپرس که یک سیستم مدیریت محتوا رایگان می باشد را میتوان به عنوان یک سایت ساز در نظر گرفت سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم کد باز بوده و شما به راحتی میتوانید یک سایت را راه اندازی کنید. از مزایای بزرگ این سیستم سایت ساز میتوان به سئو بالا آن اشاره کرد و همچنین سادگی کار با پنل مدیریتی آن.

وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می داد و سپس به صورت یک سیستم میدریت محتوا یا نرم افزار کدباز برای مدیریت محتوای سایت ها معرفی شد. با توجه به فراوانی و تنوع افزونه های وردپرس تقریبا هر امکانی را می‌توان به سایت وردپرسی اضافه کرد. در حال حاضر وردپرس، تبدیل به معروف ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت سایت (بهترین سیستم سایت ساز) بر روی هاست شده است.

چطور با وردپرس یک سایت بسازیم ؟

اگه بخواهید یک سایت حرفه ای با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی کنید نیاز است که ابتدا به لینک قالب وردپرس مراجعه کنید بسته به نوع کسب و کار خود یک قالب وردپرس انتخاب کنید و در مرحله بعد هاست و دامنه ای را برای خود انتخاب کنید حالا شما هاست و دامنه و قالب وردپرس که لازمه های یک سایت می باشد را در اختیار دارید و تیم تخصصی کیان تم ادامه مراحل فنی را انجام داده و یک سایت با قالب مورد نظر شما راه اندازی و به شما تحویل میدهد. سایت شما دارای پنل تنظیمات حرفه ای بوده و شما میتوانید سایت را به دلخواه تنظیم و پیکر بندی کنید و محتوای مد نظر خود را در سایت درج کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با بخش مشاوره و پشتیبانی تماس بگیرید.

بهترین سیستم سایت ساز

ما در فروشگاه قالب وردپرس کیان تم تلاش میکنیم تا بتوانیم همانند بهترین سیستم سایت ساز خدمات ارائه کنیم و خوشحالیم که توانسته ایم بهترین قالب های ایرانی برای وردپرس را طراحی کنیم. سایت ساز کیان تم برای شما بیش از 200 قالب وردپرس (قالب شرکتی وردپرس و قالب مناسب برای کسب و کار ها) را آماده کرده که میتوانید برای کسب و کار خود انتخاب کنید و از آن ها استفاده کنید.

 

بهترین سیستم سایت ساز

  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس یک از ساده و هوشمندانه ترین راه های شروع فعالیت مجازی می باشد. قالب های وردپرس شرکتی با امکانات و قابلیت هایی که در اختیار شما می گذارد ، به خوبی می تواند پاسخ گویه نیاز های اساسی کسب و کار شما و شرکت شما باشد. ترویج و گسترش استفاده از قالب های شرکتی توسط مجموعه های مختلف به امری رقابتی تبدیل شده و می توان گفت استفاده از این گونه قالب های سریع ترین راه برای پیشرفت مجموعه در فضای مجازی خواهد بود. و راه اندازی سایت با قالب وردپرس شرکتی در کمترین زمان میتواند به شما کمک بزرگی کند با ما همراه باشید تا در ادامه نکاتی در رابطه با قالب شرکتی وردپرس برایتان شرح دهیم.
طبیعتا راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس ، بسیار آسان و سریع انجام می شود اما سوال اینجاست که چگونه این کار را به بهترین نحو انجام دهیم تا به حداکثر سود وکارامدی دست یابیم. در ادامه به بررسی نکاتی در رابطه با راه اندازی سایت با قالب وردپرس شرکتی پرداخته و امیدواریم بتوانیم اطلاعات مفید و موثری را به شما عزیزان تقدیم نماییم.

[caption id="attachment_702" align="aligncenter" width="500"]راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس[/caption]

قدم اول در راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس

در ابتدا لازم است تعریف دقیق از نیاز مجموعه برای راه اندازی سایت داشته باشید چراکه امکانات و مزایای متفاوتی برای قالب های مختلف تعبیه شده است. به این منظور می توانید به بررسی سایر رقبا پرداخته و همچنین از مشاوران تیم کیان تم استفاده نمایید. در این راستا تیم کیان تم تحقیقات وسیعی انجام داده که در طراحی و ساخت قالب ها به طور تخصصی به کار گرفته شده است.

قدم دوم در راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس

در انتخاب پوسته ی شرکتی مناسب خود این نکته را در نظر داشته باشید که تا چه میزان قرار است روی سایت به فعالیت بپردازید. آیا وب سایت تنها برای معرفی مجموعه ایجاد شده و یا قرار است مقالات مختلف بر روی آن بارگزاری شود. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که موارد فنی مانند سئو ، سرعت لود ، ریسپانسیو بودن و ... تا چه میزان می تواند شما را در بحث رقابت همراهی کند. البته در صورت همکاری با کیان تم ، تمامی این موارد توسط تیم کارشناسان ما بررسی خواهد شد و در جریان تمامی موارد قرار خواهید گرفت.

قدم سوم در راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس

در آخر لازم است بخش های مختلف سایت را بر حسب نیاز پیکربندی کرده تا نتایج مطلوب را به دست آورید. محل قرار گیری خدمات و درباره ما که پربازدید ترین بخش سایت های شرکتی است را به طور کامل در نظر داشته باشید. همچنین قابلیت هایی مانند آخرین مقالات و خبرنامه باید به طور موثری به آن پرداخته شود تا نتایجه مطلوب به دست آید. قالب شرکتی تنها با همراهی محتوایی با ارزش می تواند کارایی خود را نشان دهد و لازم است برنامه ریزی لازم برای این مورد را نیز در دستور کار قرار دهید.

کلام آخر در رابطه با راه اندازی سایت با قالب شرکتی وردپرس

رعایت اصول کلی و موارد فنی در راه اندازی سایت با قالب وردپرس شرکتی میتواند زمینه موفقیت شما در فضای مجازی باشد. کسب کارهای مختلفی در مواجهه با این مراحل ، به علت نداشتن اطلاعات و یا توجه کافی در بلند مدت با مشکلات متعددی روبرو شده اند. اما این نگرانی برای عزیزانی که با کیان تم همکاری می کنند وجود نخواهد داشت چراکه در تمامی مراحل مشاوره و پشتیبانی کامل را در اختیار خواهید داشت.

جهت مشاهده بزرگترین آرشیو پوسته وردپرس کلیک کنید

قالب وردپرس

  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

پوسته شرکتی وردپرس : با گسترش کسب و کارهای مختلف و فضای مجازی ، نیاز به وب سایت که هویت و شناسه مجموعه را تشکیل می دهد ، اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. همچنین برای راه اندازی یک کسب و کار موفق ، وب سایت مناسب می تواند گامی موثر در شکل گیری تصویر ذهنی مخاطبان و بازار هدف از مجموعه باشد. مولفه های مختلفی که کاربران در بازدید از وب سایت در نظر می گیرند و همچنین شاخصه های حرفه ای در طراحی قالب وردپرس ، از دید متخصصان ما دور نمانده و همواره در تلاش هستیم بهترین خود را به شرکت های متقاضی و مجموعه های مختلف ارائه دهیم و ما نیز به عنوان برترین فروشگاه قالب وردپرس شرکتی در ذهن مخاطبین وردپرس فارسی جای گرفته ایم.

آرشیو پوسته شرکتی وردپرس

قالب وردپرس

پوسته شرکتی وردپرس تنها محصولی که کیان تم به صورت اختصاصی بر روی آن تمرکز دارد

متمایز ، حرفه ای ، استاندارد

به طور کلی وجه تمایز قالب های شرکتی طراحی شده توسط تیم کیان تم ، علاوه بر ظاهری حرفه ای و استاندارد ، قابلیت رقابت در موتورهای جستجو گر و هم چنین محیط کاربری آسان می باشد. به منظور آموزش جامع و دقیق، فایل آموزشی و پشتیبانی تیم کیان تم را نیز در اختیار خواهید داشت.
طراحی های متنوع ما، حاصل تجربه و تحلیل بازخورد کاربران بوده و این امکان را به مجموعه های مختلف می دهد که بدون ریسک و با نگاهی کارشناسی شده به فضای مجازی ورود کنند.و با خرید یک پوسته وردپرس شرکتی (پوسته شرکتی وردپرس) بتوانند گام در راه موفقیت کسب و کار خود گذارند.

 

تطبیق کامل با محیط کسب کار

مشکل اصلی کاربران با برخی قالب های وردپرس موجود در بازار، عدم تطبیق آن با متون فارسی و ظاهر کلیشه ای آن است.(طراحی گرافیک سایت بسیار با اهمیت بوده و گرافیک قالب وردپرس مانند دکور یک فروشگاه و شرکت شماست ) همچنین فاکتور های مهم برای الگوریتم جدید موتورهای جستجو گر ، باید به طور دقیق و مهندسی شده در طراحی پوسته شرکتی وردپرس در نظر گرفته شود و با توجه به نوع سازمان و همچنین حوزه کاری، پوسته شرکتی وردپرس می بایست توجه کاربر را با آن سمت سوق دهد.
در همین راستا تیم کیان تم با درک عمیق از نیاز مشتریان و بازار کسب کار ، قالب های حرفه ای و منحصر به فرد شرکتی را با قیمتی مناسب ارائه می دهد.

پشتیبانی دائمی

همراهی همیشگی مشتریان و پاسخ گویی مناسب، همواره از اهداف اصلی کیان تم بوده و خوشبختانه تا به امروز توانسته ایم رضایت مشتریان را در این خصوص جلب نماییم. جهت راحتی کاربران برای ارتباط گرفتن با تیم پشتیبانی کیان تم ، درگاه های مختلف ارتباطی تعبیه شده است که در سریع ترین زمان ممکن پاسخ گوی شما خواهد بود.
از این رو می توانید با اطمینان خاطر از خدمات و پشتیبانی همیشگی ما ، از قالب های کیان وب استفاده نمایید.

پوسته شرکتی وردپرس

  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

شما میتوانید با توجه به خدمات و امکانات و سلیقه خود بهترین قالب وردپرس را از طریق آرشیو قالب های ما انتخاب کنید ما یک لیست کامل از بهترین قالب های وردپرس که مناسب انواع کسب و کارها و مشاغل مختلف و شرکت ها می باشند را آماده کرده ایم که در لینک زیر میتوانید بررسی کنید. بهترین قالب وردپرس را انتخاب کنید و ادامه کار (راه اندازی سایت، درج محتوا و ...) را به تیم کیان تم بسپارید تا در کمترین زمان با بهترین قالب وردپرس و مناسب ترین قالب وردپرس برای شما سایتی را راه اندازی کنیم. ما بهترین قالب وردپرس را که تمام نیازهای شما را برآورده سازد آماده کرده ایم.

جهت مشاهده آرشیو قالب ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

آرشیو بهترین قالبهای وردپرس

 

شرایط بهترین قالب وردپرس از نظر کیان تم

برترین قالب وردپرس باید امنیت بالایی داشته باشد.

بهترین قالب وردپرس باید کیفیت کد نویسی بالایی داشته باشد.

بهترین قالب وردپرس باید تمام افزونه های استاندارد وردپرس را پشتیبانی کند.

بهترین پوسته وردپرس باید شامل یک پشتیبانی حرفه ای باشد.

بهترین پوسته وردپرس باید دارای یک پنل مدیریت کاملا تخصصی باشد.

بهترین قالب وردپرس باید شامل یک سری استاندارد ها از نظر طراحی باشد مانند (ریسپانسیو و واکنشگرا بودن، طراحی مطابق با استاندارد های جهانی وب w3c، سازگاری با تمام ورژن های وردپرس و...)

بهترین پوسته وردپرس باید سرعت لود بالایی داشته باشد و نیز کدهای کاملا بهینه داشته باشد.

کیان تم در طول مدت چند سال چندین قالب وردپرس شرکتی و قالب وردپرس تخصصی را برای کسب و کارها آماده کرده و سعی شده تا این پوسته های وردپرس بهترین ها برای شما باشد و بتواند تمام نیازها و خواسته ها و امکانات مورد نیاز کسب و کار شما را برآورده سازد.

فقط کافیست برترین قالب وردپرس برای کسب و کار خود را از طریق لینک بالا انتخاب کنید و راه اندازی سایت را به ما بسپارید.

 

بهترین قالب وردپرس

  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

قالب وردپرس سازمانی : هر سازمان و اداره و ارگان نیازمند یک پایگاه اینترنتی برای انشار اخبار و اطلاعیه ها و معرفی خود و خدمات خود می باشد اکثر سازمان ها دارای سایت بوده اما برخی از سازمانهای کوچک تر مانند شهرداری ها و دانشگاه ها و موسسات آموزشی و برخی ادارات تازه تاسیس که بودجه بالایی بابت طراحی سایت ندارند میتوانند به راحتی و با کمترین هزینه یک سایت تخصصی برای خود راه اندازی کنند. قالب وردپرس سازمانی s1 تمامی امکانات و نیاز های یک سایت اطلاع رسانی و معرفی یک سازمان و یا اداره را در خود گنجانده است و حتی میتوان از قالب سازمانی وردپرس برای شرکت ها نیز استفاده کرد با مراجعه به دموی قالب وردپرس سازمانی s1 میتوانید بررسی کنید که آیا این پوسته وردپرس سازمانی مناسب شما میباشد یا خیر. در ادامه در رابطه با این قالب وردپرس توضیحاتی را شرح میدهیم.

قالب وردپرس سازمانی s1

قالب وردپرس سازمانی s1 دارای یک پنل تنظیمات بوده و به شما این امکان را میدهد که سایت را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید و نیز رنگ سایت هم با توجه به سلیقه شما و رنگ سازمان شما قابل تغییر بوده و همچنین دیگر بخش های این قالب کاملا داینامیک می باشد و شما میتوانید تمام متن ها و عکس ها را به دلخواه ویرایش کنید.

این قالب وردپرس برای هر نوع سایت و موسسه دولتی و غیر دولتی همچون مراکز پژوهشی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان های فن آوری، موسسه عالی، سازمان های پزشکی، شرکت های امور بین الملل، اتاق های بازرگانی، انجمن های مختلف، شرکت های بورس، شرکت نمایشگاههای بین المللی، جهاد کشاورزی، شرکت سهام خاص و عام، سازمان های آموزش، سازمان بنادر، شهرداری ها (قالب وردپرس شهرداری)، دهیاری ها (قالب وردپرس دهیاری)، دانشگاه ها (قالب وردپرس دانشگاهی)، مدارس و... مناسب بوده و میتوان با خرید این قالب سازمانی وردپرس هر نوع سایت سازمانی و دولتی و اداری را راه اندازی کرد.

در طراحی قالب وردپرس سازمانی تمام اصول و استاندارد ها از جمله طراحی به صورت ریسپانسیو (قالب وردپرس واکنش گرا) بوده، دارای پنل مدیریت حرفه ای و کاملا فارسی، قابلیت مدیریت تمام بخش های قالب وردپرس، کاملا بهینه سازی شده و سرعت لود بسیار عالی، دارای پشتیبانی تخصصی، امنیت قالب فوق العاده بالا و فاقد هرگونه نقص در کد نویسی قالب وردپرس می باشد که باعث اطمینان خرید شما از این قالب وردپرس می شود.

 

[caption id="attachment_320" align="aligncenter" width="600"]قالب سازمانی وردپرس s1 قالب سازمانی وردپرس s1[/caption]
  • کیان تم