قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

  • ۰
  • ۰

نیاز شرکت ها به قالب وردپرس : با افزایش محبوبیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس و تخصصی شدن حوزه های استفاده از این سیستم، استفاده از قالب های تخصصی وردپرس به امری رایج و کاربردی تبدیل شده است. شرکت هایی که قصد سرمایه گذاری در فضای مجازی را دارند به منظور بهبود روند این فعالیت و سرعت بخشیدن به آن، از قالب شرکتی وردپرس استفاده می کنند. در واقع نیاز شرکت ها به قالب وردپرس از زوایای مختلفی قابل بررسی هست که می توان به بهبود رضایت بازدید کننده و افزایش دسترسی و امکانات کاربر اشاره کرد. در این مقاله به بررسی امکاناتی که یک پوسته شرکتی به شما می دهد پرداخته و همچنین مزیت های این نوع قالب را نسبت به دیگر موارد بررسی خواهیم کرد. امیدواریم با آگاهی کامل و اطلاعات دقیق تری بتوانید قالب مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.
چرا قالب وردپرس شرکتی ؟
در دسته بندی تخصصی قالب های وردپرسی ، قالب وردپرس شرکتی به قالبی گفته می شود که امکانات مورد نیاز یک مجموعه برای ارتباط صحیح و کارامد با بازار هدف را تامین کند. طبیعتا موارد متعددی می تواند در شکل گیری این ارتباط دخیل باشد ولیکن به طور کلی مولفه های شناخته شده و ثابتی در این راستا نقش آفرینی می کند. این شاخصه ها را در دو مورد کلی در ادامه بیان خواهیم کرد.

امکاناتی که قالب شرکتی وردپرس در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد
دسترسی آسان : این مورد این امکان را به مخاطب میدهد که به راحتی به آن چه که می خواهد دست یابد. برای مثال درگاه ارتباط با ما یا قسمت درباره ما از مواردی است که بازدید کننده در پی آن خواهد بود و لازم است که این موارد در جایگاهی مشخص و در دسترس مشاهده شود. همچنین فیلد خدمات ما یا مقالات نیز در قالب های شرکتی در موقعیتی مناسب قرار گرفته تا به جذب مخاطب و شکل گیری مشتری منتج شود.
سرعت بالا و ریسپانسیو : این دو ویژگی رقابتی و ضروری می تواند باعث جذب یا از دست رفتن مشتری شود. سرعت لود بالا که در قالب های شرکتی بیش از قالب های دیگر باید در نظر گرفته شود ، مهم ترین عامل برای جلب رضایت کاربران می باشد. همچنین قابلیت نمایش در انواع دستگاه ها اعم از کامپیوتر ، تبلت و گوشی های همراه که در اصطلاح تخصصی با عنوان ریسپانسیو بودن مطرح می شود ، از دیگر موارد با اهمیت پوسته شرکتی به شمار می رود.

امکاناتی که قالب وردپرس شرکتی در اختیار مجموعه قرار می دهد
قابلیت تنظیمات و پیکربندی: در قالب های شرکتی ادمین دسترسی و امکانات وسیع تری را به منظور اعمال تنظیمات دلخواه در اختیار دارد. در واقع در طراحی قالب های شرکتی این نیاز که مجموعه بتواند بخشی از وب سایت را شخصی سازی کند و به ایجاد تمایز با رقبا بپردازد به طور کامل در نظر گرفته شده است.
ایجاد درگاه های ارتباطی متعدد: پوسته های شرکتی این امکان را به شما می دهد که علاوه بر ارتباط مستقیم ، به ارتباط با مخاطب از طریق شبکه های اجتماعی نیز بپردازید و عملا بازاریابی شبکه های اجتماعی را نیز از طریق سایت انجام دهید. همچنین قابلیت های نظیر فرم ارتباط با ما یا فیلد قرار گیری مقالات نیز از نمونه هایی است که از اهمیت ویژه ای برخودار می باشد.

کلام پایانی ...
طبیعتا مزیت و امکانات پوسته های شرکتی به موارد بالا محدود نشده و در مقالات بعدی بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. تیم طراحی قالب وردپرس کیان تم تحقیقات وسیعی در این حوزه به انجام رسانده و سعی بر این داشته تا با نگاه دقیق و موشکافانه به این فعالیت بپردازد. تمامی قالب های مجموعه کیان تم با رعایت استاندارد های فنی در سطح بین المللی و مطابق با نیاز کاربران طراحی شده و جلب رضایت شما عزیزان از مهم ترین اهداف ما می باشد.

[caption id="attachment_708" align="aligncenter" width="700"]نیاز شرکت ها به قالب وردپرس نیاز شرکت ها به قالب وردپرس[/caption]
  • ۹۶/۰۷/۲۶
  • کیان تم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی