قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت قالب شرکتی وردپرس بدون شک برای خرید قالب های شرکتی ، یکی از مواردی که از اهمیت زیادی برخوردار است، قیمت و ارزش قالب می باشد. مجموعه های متقاضی در ارزش گذاری و خرید پوسته شرکتی شرکتی، معیارهای مختلفی را در نظر گرفته و بر حسب آن به انتخاب پوسته مورد نظر می پردازند. شرکت های طراحی کننده این قالب ها نیز بر حسب موارد مختلفی عمل قیمت دهی را انجام می دهند. در این مقاله به بررسی نکاتی در خصوص قیمت قالب شرکتی وردپرس پرداخته و امیدواریم با آگاهی بخشیدن به شما عزیزان بتوانیم گامی موثر در انتخاب هر چه بهتر شما برداریم.

یک قالب وردپرس شرکتی چگونه قیمت گذاری می شود؟
این فعالیت نیز مانند سایر مشاغل تولیدی و خدماتی بر حسب زمان کار و میزان تخصص به کار رفته ارزش گذاری می شود. هر چه میزان زمان طراحی قالب بیشتر باشد ، طبیعتا قیمت قالب بیشتر خواهد بود. زمان طراحی قالب وردپرس نیز بستگی به قابلیت ها و میزان امکاناتی که در قالب تعبیه شده دارد. مجموعه کیان تم به منظور همکاری بلند مدت و فروش در مقیاس بالاتر، قالب های استاندارد و حرفه ای شرکتی را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به مجموعه های متقاضی تقدیم می کند.
به چه قالب های شرکتی نباید اعتماد کنیم؟
در صورت داشتن اطلاعات کافی برای تشخصی قالب های استاندارد، حتما به خوبی می دانید که قالب های حرفه ای و باکیفیت چه ویژگی هایی دارد. برخی مجموعه های سود جو، قالب های شرکتی با قیمتی غیرمنطقی را به بازار عرضه کرده و سعی دارند با قیمت بسیار پایین به جذب مشتری بپردازند. این نکته را در نظر داشته باشید که قالب هایی که از نسخه انگلیسی به فارسی ترجمه شده اند و اورجینال نیستند، از نظر کیفیت و کارایی هیچ ارزشی ندارند. در موارد دیگر بهینه نبودن و استفاده از کد و افزونه های آماده کیفیت قالب را پایین آورده و عملا امکانات موثری را در اختیار شما نخواهد گذاشت. لازم به ذکر است تمام قالب های طراحی شده توسط کیان تم دارای استانداردهای حرفه ای بوده و کیفیت آن ها تضمین شده است. تفاوت قیمت در قالب های شرکتی طراحی شده توسط کیان تم به دلیل اختلاف در کیفیت و یا استانداردهای فنی نبوده و فقط کارایی و قابلیت های مختلفی دارند.

کلام آخر : قیمت قالب شرکتی وردپرس
همکاری بلند مدت با شما عزیزان محقق نخواهد شد مگر با جلب رضایت کامل مجموعه شما. بنابراین کیان تم همواره در تلاش است که بهترین خود را با کمترین قیمت تقدیم متقاضیان کند. اگر به دنبال قالب شرکتی ارزان قیمت و حرفه ای هستید، قالب های آماده موجود در سایت بهترین گزینه برای شما می باشد. همچنین در صورتی که در نظر دارید قالبی اختصاصی برای مجموعه خود داشته باشید، تیم طراحی کیان تم با افتخار آماده همکاری رضایت بخش با شما خواهد بود.امید است بتوانید بهترین قیمت قالب شرکتی وردپرس و البته متناسب با کیفیت محصولات مناسب ترین قیمت قالب شرکتی وردپرس را به شما کاربران وردپرس فارسی ارائه دهیم.

قیمت قالب شرکتی وردپرس
  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

قالب وردپرس مهندسی m2 :در عصر حاضر با گسترش و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از شرکت ها به راه اندازی سایت اشتیاق پیدا می کنند که بتوانند خدمات شرکتشان را معرفی نمایند، همین اشتیاق باعث می شود تا بتوانند مشتریان بیشتری نسبت به سایر رقبای خود پیدا نمایند و نسبت به آنها فعالیت ها، پروژه ها و کارهای بیشتری را انجام دهند تا  شرکت قدرتمندی در زمینه فعالیتشان بشوند . این شرکت ها می توانند شرکت های پیمانکاری یا شرکت های فنی و مهندسی، شرکت های خدماتی، شرکت های تکنیسین کامپیوتر ، فروش قطعات سخت افزاری و... باشند که این قالب وردپرس مهندسی مناسب آنهاست .(یک قالب وردپرس شرکتی کاملا حرفه ای و با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد)

[caption id="attachment_677" align="aligncenter" width="600"] قالب وردپرس مهندسی m2[/caption]

دسترسی سریع به منوها، دسترسی سریع به فرم تماس جهت ارتباط کاربر با مدیر سایت، بخش بندی اصولی سایت ، ایجاد بخشی مناسب برای معرفی خدمات و اسلایدری با اندازه های استاندارد از جمله موارد پرکاربرد این قالب وردپرس مهندسی است که بصورت حرفه ای و تخصصی و با در نظر گرفتن نیاز های مصرف کنندگان در زمینه های فوق ، پیاده سازی شده است و همین باعث شده است که این قالب ، قالبی فوق حرفه ای تلقی گردد و دیگر حرفی برای گفتن نگذارد .

حال برای اینکه با این قالب وردپرس بیشتر آشنا شویم در ادامه به توضیحات کامل آن در مورد امکانات بیشتر این پوسته وردپرس، خواهیم پرداخت .

همانطور که در بالا گفته شد قالب مهندسی وردپرس بصورت حرفه ای طراحی شده است یعنی مطابق با استانداردهای روز وب و بسته به سلیقه ی کاربران و مصرف کنندگان پیاده سازی شده است و پنل قدرتمند و فارسی این قالب می توانید به کاربر کمک کند تا براحتی قالب را مدیریت نماید . با تمام این وجود فایل های آموزشی همراه این قالب می باشد که بتوانید توسط آنها محتوا گذاری سایتتان را به سهولت هر چه تمام انجام دهید همچنین پشتیبانی آنلاین فروشگاه کیان تم با پاسخگویی سریع در خدمت شما می باشد تا در صورت داشتن هر گونه مشکل آن را حل نماید .

 

[caption id="attachment_684" align="aligncenter" width="800"] قالب مهندسی وردپرس m2[/caption]

 

 

  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

قالب وردپرس استاندارد چیست؟ چه مواردی باعث میشود تا یک قالب وردپرس و پوسته وردپرس استاندارد شود؟ در این مقاله میخواهیم به شما روش های تشخیص یک قالب وردپرس استاندارد را آموزش دهیم، تا به راحتی بتوانید یک پوسته وردپرس استاندارد را بیابید و یک قالب استاندارد وردپرس خریداری کنید.

جهت مشاهده چندین قالب وردپرس استاندارد بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قالب وردپرس

در دنیای وب و طراحی وب نیز برخی استانداردها وجود دارند که طراحان باید مطابق با آن ها اقدام به طراحی قالب وردپرس نمایند شاید اصطلاح

کنسرسیوم جهان وبی یا کنسرسیوم وب جهان‌شمول (World Wide Web Consortium یا W3C) را شنیده باشید که با نشانی اینترنتی https://www.w3.org/ قابل دسترس می باشد.

[caption id="attachment_554" align="aligncenter" width="404"] قالب وردپرس استاندارد[/caption]

شما میتوانید برای بررسی سایت خود و اینکه سایت شما و قالب وردپرس شما به چه میزان استاندارد است از طریق سایت بالا اقدام کنید.

اما بجز این مورد ما احساس میکنیم باید استاندارد های دیگر هم وجود داشته باشد مانند:

  • نمایش صحیح سایت در موبایل و تبلت
  • راحتی کار برای بازدید کنندگان سایت
  • سازگاری بیشتر با موتور های جستجو
  • کد نویسی صحیح و استفاده درست از کد ها
  • استانداردی برای رنگ های سایت و گرافیک سایت

و به طور کل با رعایت این موارد شما یک قالب وردپرس استاندارد (قالب استاندارد وردپرس) خواهید داشت. و در نتیجه به موفقیت بزرگی دست خواهید یافت.

ما در زمان طراحی قالب وردپرس برای فروشگاه قالب وردپرس کیان تم تمام استانداردها را رعایت کرده ایم و تمام محصولات کیان تم کاملا استاندارد بوده و شما میتوانید با خیال آسوده اقدام به خرید قالب وردپرس استاندارد کنید.

در سایت ما انواع قالب وردپرس شرکتی استاندارد و پوسته وردپرس استاندارد یافت میشود. همه دارای پشتیبانی رایگان و نصب رایگان قالب وردپرس میباشند.

همین حالا اقدام به خرید قالب وردپرس استاندارد کنید و کسب و کارتان را متحول کنید.

خرید قالب وردپرس کاملا استاندارد

فروشگاه قالب وردپرس کیان تم با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا در زمینه ی قالب وردپرس و پوسته وردپرس و طراحی پوسته وردپرس، محصولات و سایت های خود را مطابق با معیارهای جهانی تولید و عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در این زمینه میتوانید با ما تماس بگیرید.

  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

یک قالب وردپرس حرفه ای باید مولفه های خاص و ویژه ای داشته باشد تا بتوان به آن قالب وردپرس، صفت حرفه ای داد. ما میخواهیم در اینجا به شما چندین قالب وردپرس حرفه ای را معرفی کنیم. از نظر ما یک قالب وردپرس حرفه ای باید یک قالب بی نقص و کامل باشد، برای مشاهده آرشیو قالب وردپرس حرفه ای کیان تم میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

آرشیو قالب وردپرس حرفه ای

کلیک کنید

قالب وردپرس حرفه ای

ما یک مجموعه کامل از انواع پوسته وردپرس حرفه ای را برای شما آماده کرده ایم و در حال تلاش هستیم که همواره این آرشیو قالب وردپرس را کامل تر کنیم و تمام نیازهای کاربران وب فارسی که به دنبال قالب وردپرس حرفه ای هستند را تامین کنیم.

ممکن است هر فرد و یا طراح قالب وردپرس در مورد قالب حرفه ای وردپرس معنای متفاوتی را برداشت کند ما نیز نظر شخصی خود را در مورد قالب حرفه ای وردپرس اعلام میکنیم زیرا ممکن است این جمله "قالب حرفه ای وردپرس " برای هر شخص معنا و مفهوم خاصی داشته باشد.

ملاک ها و معیار های ما از یک قالب وردپرس حرفه ای عبارت اند از :

  • ظاهر زیبا
  • طراحی واکنش گرا و ریسپانسیو
  • سرعت لود بالا
  • کد نویسی بهینه
  • امنیت قالب وردپرس
  • همخوانی با تمام هاست ها و تمام ورژن های وردپرس
  • طراحی شده بر اساس استانداردهای روز دنیا
  • پنل مدیریت ساده و کاربر پسند
  • کاملا داینامیک
  • کاربر پسند بودن
  • سازگاری با تمامی مرورگر ها

این ها مواردی است که باید در زمان طراحی قالب وردپرس حرفه ای به آنها دقت نمود.

قالب وردپرس حرفه ای

چرا به دنبال قالب وردپرس حرفه ای هستیم ؟

حتما شما هم میخواهید که یک پوسته وردپرس حرفه ای داشته باشید و به واسته آن و با روش های مختلف از جمله موتور های جست جو و دیده شدن سایت شما در سرچ گوگل خدمات و محصولات خود را به مخاطبین ارائه دهید. لازمه به دست آوردن این موقعیت یک قالب حرفه ای وردپرس  (قالب حرفه ای وردپرس) میباشد که میتوانید همین حالا از فروشگاه کیان تم آن را تهیه کنید. سایت هایی که با وردپرس راه اندازی شده اند و در حال حاضر در نتایج اول گوگل قابل مشاهده میباشد بی شک از یک پوسته وردپرس حرفه ای استفاده میکنند.

گرافیک در قالب وردپرس حرفه ای

گرافیک سهم بزرگی در حرفه ای بودن یک قالب وردپرس دارد و یک پوسته وردپرس حرفه ای باید از یک گرافیک کاملا حرفه ای و تخصصی بهره مند باشد و طراح قالب وردپرس باید تمام استانداردها را در یک طراحی رعایت کند چه از نظر رنگ بندی ها و چه از نظر اندازه ها تا با دیدن دموی یک قالب وردپرس، حرفه ای بودن را احساس کرد.

شما میتوانید جهت خرید قالب وردپرس حرفه ای و مناسب برای خود با ما تماس بگیرید و در رابطه با خرید پوسته وردپرس حرفه ای از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

همین حالا با ما تماس بگیرید.

کیان تم برترین

فروشگاه قالب وردپرس حرفه ای

  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

شرکت های صنایع غذایی و شرکت های فرآورده های لبنی و پروتئینی و دیگر شرکت های مرتبط و وابسته به صنایع غذایی همه نیازمند یک سایت حرفه ای هستند، سایتی که بتوانند محصولات و خدمات خود را به تمام ایران معرفی کنند. قالب وردپرس صنایع غذایی sg1 برای این منظور طراحی شده است و همان طور که در دموی قالب وردپرس صنایع غذایی مشاهده میکنید تمام نیازهای یک شرکت تولیدی صنایع غذایی را در بر گرفته شده است. زیبایی و قابلیت شخصی سازی و تغییر بخش های مختلف از برترین مزایای این قالب صنایع غذایی وردپرس بوده، تغییر رنگ نیز یک امکان ضروری برای اینگونه سایت ها می باشد زیرا برند رنگ سازمانی خود را دارد و ما این امکان ضروری را در قالب وردپرس صنایع غذایی sg1 در نظر گرفته ایم. این قالب وردپرس صنایع غذایی به بهترین شکل ممکن میتواند کسب و کار شما را به نمایش بگذارد. این قالب وردپرس شرکتی ( قالب شرکتی وردپرس صنایع غذایی ) را میتوان برای کارخانه ها نیز استفاده کنید.(قالب وردپرس کارخانه)

[caption id="attachment_384" align="aligncenter" width="500"]صنایع غذایی صنایع غذایی[/caption]

قالب وردپرس صنایع غذایی sg1

خرید قالب وردپرس صنایع غذایی به شما این امکان را میدهد که بتوانید برند خود را در تمام ایران و حتی خارج از مرزها نیز معرفی کنید. در رابطه با مدیریت سایت نیز باید بگوییم که پنل کاملا فارسی و ساده این قالب وردپرس به شما اجازه تغییر تمام بخش های سایت را میدهد و شما میتوانید هر تغییری را در این قالب وردپرس انجام دهید.

همراه شما خواهیم بود و در مدیریت هر چه بهتر این قالب وردپرس یاورتان هستیم و به شما کمک میکنیم تا بتوانید به سرعت وب سایت برند خود را راه اندازی کنید.

پشتیبانی و خدمات رایگان این قالب وردپرس صنایع غذایی یکی از بهترین مزایای آن بوده و شما میتوانید با کمک پشتیبان به راحتی اقدام به گسترش سایت دهید.

همین حالا اقدام به خرید این قالب وردپرس نمایید و تحولی در شرکت خود به وجود آورید.

قالب صنایع غذایی وردپرس

این قالب شرکتی وردپرس مناسب مشاغل زیر می باشد:

شرکت صنایع غذایی، شرکت تولیدی محصولات غذایی، شرکت محصولات پروتئینی، محصولات لبنی و تمام کارخانه های تولید محصولات غذایی

  • کیان تم
  • ۰
  • ۰

وردپرس چیست

حتما به دنبال راه اندازی سایت هستید و این سوال برای شما پیش آمده است که وردپرس چیست ؟ در این مقاله وردپرس را به صورت کامل برای شما توضیح میدهیم که وردپرس چیست و چطور به وجود آمده و چه کاربردی دارد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و بلاگها بوده. در ابتدای بوجود آمدنش تنها یک سیستم رایگان وبلاگ نویسی بود که امکانات مناسبی را در اختیار نویسندگان وبلاگ قرار می‌داد و سپس به صورت یک سیستم مدیریت محتوا و یا نرم‌افزار کدباز برای مدیریت وب سایتها معرفی شد.

وردپرس چیست ؟

شما میتوانید هر نوع وب سایتی را با وردپرس راه اندازی کنید و با توجه به اینکه افزونه های بسیار برای وردپرس به وجود آمده است برای سایت خود میتوانید انواع امکانات را در نظر بگیرید مثلا افزونه‌های WooCommerce و Edd  افزونه هایی هستند که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت فروش کالای فیزیکی یا فایل‌های دانلودی مورد استفاده قرار میگیرند. و یا با نصب یک افزونه میتوان سایت وردپرس خود را به یک انجمن و یا شبکه اجتماعی تبدیل کنید و یا در سایت خود رزرو هتل و یا اتومبیل راه اندازی کنید و بی نهایت افزونه برای کاربرد های مختلف طراحی شده که به صورت رایگان و یا پولی ارائه میشود.

وردپرس با زبان برنامه‌نویسی php نوشته شده و توسط my sql پشتیبانی می‌شود.

وردپرس در فوریه ۲۰۰۵، نسخه ۱٫۵ را با نام Strayhorn منتشر کرد. این نسخه بیش از  ۹۰۰ هزار بار دانلود شد. در حال حاظر نیز به صورت مداوم بروزرسانی هایی را ارائه میدهد که در بروز رسانی ها عمدتا مشکلات امنیتی و نیز چند امکان جدید به آن اضافه میشود. و البته وردپرس در حال حاضر برای بیش از 100 زبان دنیا آماده شده است.

شما میتوانید آخرین نسخه وردپرس را از سایت : http://wp-persian.com/download/ دانلود کنید.

با گذشت زمان نیز توسعه دهندگان اقدام به طراحی قالب برای این سیستم مدیریت محتوا کرده اند و نیز افزونه هایی با اهداف خاص نیز طراحی شده است. وردپرس در حال حاضر یک سیستم مدیریت محتوای بسیار بزرگ است که در تمام دنیا محبوب شده است و همه با آن آشنا هستند.

کیان تم نیز در همین راستا برای فارسی زبانان کل دنیا اقدام به راه اندازی یک فروشگاه قالب وردپرس شرکتی نموده و انواع قالب وردپرس شرکتی را برای خدمات مختلف و کسب و کار ها آمده کرده که شما میتوانید با خرید قالب وردپرس و نصب آن بر روی وردپرس خود یک سایت تخصصی داشته باشید.

یکی از دلیل فراگیر شدن وردپرس این است که وردپرس به گونه ای ساخته شده است که از محبوبیت بسیار بالایی نزد موتورهای جستجو از جمله گوگل برخوردار است اما از یاد نبرید که سئو یا همان بهینه سازی قالب وردپرس برای موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) بسیار حائز اهمیت بوده و توصیه میکنیم کسانی که قصد استفاده از قالب وردپرس را برای وب سایت خودشان دارند و افزایش میزان بازدیدها از طریق موتورهای جستجوگر برایشان اهمیت دارد، حتما کار طراحی قالب وردپرس خودتان را به گروهی بسپارید که اطلاعات بالایی از سئو دارند و یا خرید قالب وردپرس را از طریق فروشگاه قالب وردپرس کیان تم انجام دهید.

وردپرس چیست

  • کیان تم