قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

  • ۰
  • ۰

قالب تشریفات وردپرس t2 : همانطور که می دانید به وسیله وب سایتی مناسب به راحتی می توانید با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و محصولات یا خدمات خود را نمایش دهید. اما نکته مهم این است که چگونه از طریق این روزنه ارتباطی ، سطح فعالیت و به نوعی کیفیت فعالیت خود را نشان داده و در انتها به جذب مشتری بپردازیم. در قدم اول لازم است که پوسته وردپرس مناسبی برای وب سایت خود انتخاب کرده که نمایانگر هویت و فعالیت مجموعه شما باشد.  قالب تشریفات وردپرس t2 همانطور که ملاحظه می فرمایید ، قالبی مناسب برای مجموعه های تشریفاتی و خدماتی می باشد.. در ادامه به بررسی ویژگی های این قالب حرفه ای وردپرس می پردازیم.

قالب تشریفات وردپرس t2

قالب سایت تشریفاتی

طراحی مدرن و جذاب

سبک کلی این قالب وردپرس تشریفاتی طوری می باشد که در نگاه اول ، فضای شیک و امروزی یک کسب کار تشریفاتی را به مخاطب نشان دهد. با وجود اسلایدر مناسب و استاندارد این پوسته تشریفاتی میتوانید ، عکس های فعالیت خود را نشان داده و همچنین شعار سازمانی خود را به نمایش بگذارید. قرار گیری لوگو و نماد تجاری مجموعه در زمینه ای سفید و شماره تماس شما در فضایی روشن ، کاملا مخاطب را آگاه خواهد کرد. در قسمت های پایین تر فیلد خدمات به همراه قسمت توضیحات و دیگر امکانات کاربردی وجود دارند که همگی از ملزومات یک قالب مناسب تشریفاتی می باشند.در دسترس بودن شماره تماس ها و ادرس و پکیج ها و نمونه کار ها و قرار گیری هر یک در محل مناسب نیز بسی قابل تامل است.

سرعت لود بسیار بالا و ریسپانسیو

فضای رقبتی کسب و کار و معیار های سئو و دیگر موارد ایجاب می کند که وب سایت شما کاملا مطابق میل و سلیقه کاربران باشد. یکی از مهم ترین شاخصه های یک وب سایت حرفه ای ، بدون شک سرعت لود و بارگذاری بدون معطلی آن است. قالب تشریفاتی T2 با طراحی استاندارد و بهینه سازی دقیق ، سرعت لود بسیار بالایی دارد. این ویژگی باعث می شود مشتریان بلقوه شما رضایت کامل را در اولین ارتباط دریافت کنند و همچنین می تواند در رتبه بندی شما در گوکل و دیگر موتورهای جستجو گر تاثیر بسزایی داشته باشد.
قابلیت نمایش سایت در انواع دستگاه ها اعم از گوشی ، کامپیوتر و تبلت از ویژگی های بسیار مهم این قالب می باشد که بدون شک از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سئوی رقابتی و کد نویسی بهینه

ویژگی رقابتی بودن وب سایت و از طرفی قابلیت های مهم آن برای سئو، از دید مدیران دور نمانده و مجموعه های موفق به خوبی می دانند که سئوی یک وب سایت تا چه میزان می تواند سود آور باشد. پوسته تشریفاتی T2، از نظر ویژگی های مهم برای موتورهای جستجو گر، کاملا حرفه ای طراحی شده است. قابلیت رقابت بی نظیر این قالب در سئو و به همراه شاخصه های کاربر پسند آن ، در امر رقابت شما با مجموعه های دیگر، میتواند عملکردی بی نظیر از خود نشان دهد.

پنل تنظیمات حرفه ای با امکانات بسیار

شاید یکی از مشکلاتی که اکثرا مجموعه های نوپا در مواجهه با راه اندازی سایت با آن روبرو هستند ، عدم امکانات کافی در پنل کاربری و وجود محدودیت های بسیار برای اعمال طرح های مختلف باشد. خوشبختانه قالب تشریفاتی تی 2 طوری طراحی شده که پنل آن کلیه امکانات مورد نیاز ادمین را فراهم سازد. به این ترتیب بدون سردرگمی و به راحتی قادر خواهید بود تنظیمات دلخواهتان را اعمال کرده و طرح هایتان را پیاده سازی نمایید.
از دیگر ویژگی های این پوسته تشریفاتی ، امکان تغیر بخش های مختلف مطابق سلیقه شما می باشد. قابلیت تغیر رنگ ، تغیر مکان باکس و .... این امکان را به شما می دهد که در دوره های زمانی مختلف ، جلوه ای جدید از وب سایت خود را به نمایش بگذارید. وجود آیکون های شبکه های اجتماعی و فیلد درگاه های ارتباطی ، ارتباط نزدیک تر شما با مخاطبان را امکان پذیر ساخته و طرح ریزی شما برای بازاریابی شبکه های اجتماعی، از این طریق می تواند شکل بگیرد.

پشتیبانی دائمی و بی نظیر

وضیفه شناسی و احساس مسئولیت در کار یم اولویت مهم بوده ، همواره از اهداف اصلی کیان تم بوده و خوشبختانه تا به حال  توانسته ایم رضایت مشتریان را در جلب نماییم.این قالب وردپرس تشریفات نیز شامل خدمات ویژه ای بوده و ما پاسخگوی مشکلات آن هستیم

سخن پایانی

این قالب وردپرس در واقع یک پوسته وردرس کاملا داینامیک بوده و شما برای انواع سایت های شرکتی و کسب و کار ها میتوانید از آن استفاده کنید اما در دمو با محتوای یک پوسته وردپرس خدمات مجالس آماده سازی شده اما میتوان برای قالب وردپرس تالار , قالب وردپرس باغ تالار , قالب تالار عروسی ودرپرس و قالب خدمات مجالس وردپرس و نیز برای قالب وردرس اتلیه هم از آن استفاده کرد.

[caption id="attachment_602" align="aligncenter" width="800"]قالب تشریفات وردپرس t2 قالب تشریفات وردپرس t2[/caption]
  • ۹۶/۰۷/۲۴
  • کیان تم

نظرات (۱)

هزینه این قالب چقدره ؟ لطفا به ایمیلم اطلاع بدید با تشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی