قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس | خرید قالب وردپرس شرکتی

کیان تم برتریم فروشگاه قالب وردپرس شرکتی و پوسته وردپرس شرکتی و قالب شرکتی وردپرس

  • ۰
  • ۰

قالب وردپرس سازمانی : هر سازمان و اداره و ارگان نیازمند یک پایگاه اینترنتی برای انشار اخبار و اطلاعیه ها و معرفی خود و خدمات خود می باشد اکثر سازمان ها دارای سایت بوده اما برخی از سازمانهای کوچک تر مانند شهرداری ها و دانشگاه ها و موسسات آموزشی و برخی ادارات تازه تاسیس که بودجه بالایی بابت طراحی سایت ندارند میتوانند به راحتی و با کمترین هزینه یک سایت تخصصی برای خود راه اندازی کنند. قالب وردپرس سازمانی s1 تمامی امکانات و نیاز های یک سایت اطلاع رسانی و معرفی یک سازمان و یا اداره را در خود گنجانده است و حتی میتوان از قالب سازمانی وردپرس برای شرکت ها نیز استفاده کرد با مراجعه به دموی قالب وردپرس سازمانی s1 میتوانید بررسی کنید که آیا این پوسته وردپرس سازمانی مناسب شما میباشد یا خیر. در ادامه در رابطه با این قالب وردپرس توضیحاتی را شرح میدهیم.

قالب وردپرس سازمانی s1

قالب وردپرس سازمانی s1 دارای یک پنل تنظیمات بوده و به شما این امکان را میدهد که سایت را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید و نیز رنگ سایت هم با توجه به سلیقه شما و رنگ سازمان شما قابل تغییر بوده و همچنین دیگر بخش های این قالب کاملا داینامیک می باشد و شما میتوانید تمام متن ها و عکس ها را به دلخواه ویرایش کنید.

این قالب وردپرس برای هر نوع سایت و موسسه دولتی و غیر دولتی همچون مراکز پژوهشی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان های فن آوری، موسسه عالی، سازمان های پزشکی، شرکت های امور بین الملل، اتاق های بازرگانی، انجمن های مختلف، شرکت های بورس، شرکت نمایشگاههای بین المللی، جهاد کشاورزی، شرکت سهام خاص و عام، سازمان های آموزش، سازمان بنادر، شهرداری ها (قالب وردپرس شهرداری)، دهیاری ها (قالب وردپرس دهیاری)، دانشگاه ها (قالب وردپرس دانشگاهی)، مدارس و... مناسب بوده و میتوان با خرید این قالب سازمانی وردپرس هر نوع سایت سازمانی و دولتی و اداری را راه اندازی کرد.

در طراحی قالب وردپرس سازمانی تمام اصول و استاندارد ها از جمله طراحی به صورت ریسپانسیو (قالب وردپرس واکنش گرا) بوده، دارای پنل مدیریت حرفه ای و کاملا فارسی، قابلیت مدیریت تمام بخش های قالب وردپرس، کاملا بهینه سازی شده و سرعت لود بسیار عالی، دارای پشتیبانی تخصصی، امنیت قالب فوق العاده بالا و فاقد هرگونه نقص در کد نویسی قالب وردپرس می باشد که باعث اطمینان خرید شما از این قالب وردپرس می شود.

 

[caption id="attachment_320" align="aligncenter" width="600"]قالب سازمانی وردپرس s1 قالب سازمانی وردپرس s1[/caption]
  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • کیان تم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی